ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ Закінчення вивчення чергової теми, кінець семестру... Виставлення балів учням за досягнення в навчанні. Які ж особливості проведення тематичного й семестрового оцінювання? За яким алгоритмом краще виставляти бали за тему чи семестр?
Поточне оцінювання з будь-якого предмета здійснюється з метою заохочення та стимулювання навчальних досягнень учнів. При цьому поточні бали виставляються в класний журнал на відповідних предметних сторінках і враховуються вчителем при: складанні індивідуальних завдань для проведення уроків тематичного оцінювання; підготовці диференційованих завдань для поточного контролю знань та вмінь учнів (формування учнівських компетентностей); індивідуальній роботі з учнями з метою корекції знань та вмінь; при виставленні тематичних балів високого, достатнього, середнього та початкового рівнів автоматично за згодою учня. Із предметів інваріантної складової робочого навчального плану та варіативної складової (до гранично допустимого навчального навантаження учнів) поточне спінювання є обовязковим. Інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів не передбачено проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання навчальних досягнень учнів. Одночасно в чинних програмах із базових навчальних дисциплін тематичне оцінювання як окремий вид оцінювання та урок передбачено. У зв 'язку з цим, враховуючи особистісно зорієнтований підхід у навчанні, учителі відповідно до календарного планування, затвердженого в установленому порядку, самостійно обирають форму контролю за навчальними досягненнями учнів. Тематичній атестації підлягають основні результати навчальних досягнень учнів під час вивчення теми (частини теми, сукупності тем). Тематична атестація навчальних досягнень учнів проводиться вчителями відповідно до календарного планування згідно з графіком проведення такого виду оцінювання з предмета, складеного та затвердженого в установленому порядку. Такий вид оцінювання з кожного предмета здійснюється на підставі критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти ...
|