ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ Закінчення вивчення чергової теми, кінець семестру... Виставлення балів учням за досягнення в навчанні. Які ж особливості проведення тематичного й семестрового оцінювання? За яким алгоритмом краще виставляти бали за тему чи семестр?
Поточне оцінювання з будь-якого предмета здійснюється з метою заохочення та стимулювання навчальних досягнень учнів. При цьому поточні бали виставляються в класний журнал на відповідних предметних сторінках і враховуються вчителем при: складанні індивідуальних завдань для проведення уроків тематичного оцінювання; підготовці диференційованих завдань для поточного контролю знань та вмінь учнів (формування учнівських компетентностей); індивідуальній роботі з учнями з метою корекції знань та вмінь; при виставленні тематичних балів високого, достатнього, середнього та початкового рівнів автоматично за згодою учня. Із предметів інваріантної складової робочого навчального плану та варіативної складової (до гранично допустимого навчального навантаження учнів) поточне спінювання є обовязковим ...
Матеріал взято з журналу "Завучу усе для роботи" грудень 2013 р.
|