Завдання класного колективу 1. Разом з колективом учителів працювати над забезпеченням достатнього рівня навчальних досягнень. 2. Згуртувати учнів в один дружний колектив. 3. Виховувати свідоме ставлення до навчання, як основної праці школяра. 4. Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, традицій. 5. Виховувати любов до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливе ставлення до шкільного та класного майна. 6. Вчити дітей вчитися. 7. Виховувати почуття відповідальності за доручену справу. 8. Виховувати культуру поведінки в школі та громадських місцях. 9. Формувати самокритичне ставлення до своїх вчинків. 10. Дотримуватись санітарно-гігієнічних норм під час навчання та в позашкільному житті. 11. Виховувати повагу до праці, до людей праці, до старших. 12. Виховувати в учнів розуміння свідомої культури, дисципліни, поведінки. 13. Виховувати в учнів естетичний смак, залучати їх до гурткової роботи. 14. Забезпечити комфортність умов навчання, створити атмосферу співробітництва. Актив класу Староста – Замісник – Комісія екології і праці: Комісія милосердя: Комісія дисципліни і порядку: Бюджетна комісія: Інформаційна комісія: Комісія дозвілля: Виховні досягнення 1. Сформованість основних засад «Я – концепції» особистості: - усвідомлення власної індивідуальності, неповторності; - виховання самоповаги; - формування емоційної культури; - навичок само творення, життєво творення; - стремління до ідеалу. 2. Засвоєння сімейних, родинних суспільних цінностей: - здоров’я – найвища цінність; - ціннісне ставлення до оточуючих людей; - культура спілкування і мовленнєвий етикет; - повага до батьків, сім’ї, родини; - цінність здорового способу життя; - формувати навички співжиття у колективі; - готовність нести відповідальність за свої вчинки; - неприйняття агресії та насильства. 3. Кроки на шляху до професійного самовизначення: - активно-позитивне ставлення до праці; - знання про культуру праці в традиціях українського народу; - сформованість таких цінностей як цілеспрямованість, організованість, працьовитість та наполегливість у подоланні труднощів у своїх видах діяльності; - значущість суспільно-корисної праці; - вміння проектувати індивідуальну освітню траєкторію; - уявлення про сучасний ринок праці. 4. Сформованість почуття особистої причетності до збереження природних багатств: - відповідальне ставлення до природних ресурсів і багатств; - ощадливе використання енергоносіїв; - формування екологічної культури; - навички безпечної поведінки в природі; - потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності; - навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи. 5. Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття здібності: - формування пізнавального інтересу до мистецтва; - навичок сприймання та аналізу художніх творів; - здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері; - художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення та поведінки. 6. Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості: - здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво; - здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері; - потреби у спілкуванні з мистецтвом; - системи мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень. 7. Сформованість потреби у збереженні та примноженні духовного і матеріального багатства українського народу: - відповідальності, як важливої риси особистості, за долю Батьківщини; - розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов’язків; - громадянської життєвої позиції, участь в учнівському самоврядуванні, житті школи та громади; - власної віри у духовні сили народу, його майбутнє; - усвідомлення себе патріотом та громадянином України; - участь у самоврядуванні закладу; - потреби у полікультурному спілкуванні на основі взаєморозуміння та поваги. .......
|