Про окремі аспекти ущільнення навчального матеріалу з фізики в 11 класі у 2012 навчальному році.
Вивчення навчального матеріалу в 11-х класах ущільнюється за рахунок оглядового або самостійного вивчення окремих тем, використання резервних годин навчальної програми, годин, передбачених на проведення фізичного практикуму, навчальних екскурсій тощо. З огляду на зазначене вище, змінюється розподіл годин, які відводяться на вивчення окремих тем у 11 класі. У таблиці наведена кількість годин, яка пропонується на вивчення окремих розділів за рівнями навчання:
Навчальна тема
|
Кількість годин
|
Рівень
стандарту
|
Академічний рівень
|
Профільний
рівень
|
Електродинаміка
|
48
|
78
|
156
|
Розділ 1. Електричне поле
|
11
|
11
|
26
|
Розділ 2. Електричний струм
|
|
16
|
38
|
Розділ 3. Електромагнітне поле
|
10
|
16
|
ЗО
|
Розділ 4.
Електромагнітні коливання і хвилі
|
15
|
16
|
26
|
Розділ 5. Хвильова і квантова
оптика
|
12
|
19
|
36
|
Атомна і ядерна фізика
|
14
|
15
|
34
|
Розділ 1.
Атомна і ядерна фізика
|
12
|
13
|
32
|
Узагальнююче заняття
|
2
|
2
|
2
|
Резерв
|
2
|
2
|
2
|
Тематику окремих робіт фізичного практикуму можна включати до переліку експериментальних завдань, які проводяться протягом вивчення теми. Кількість робіт фізичного практикуму, яка добирається та оцінюється, визначається вчителем залежно від тривалості роботи та її складності. Кількість годин, передбачених для вивчення окремих тем або розділів, є орієнтовною і може бути зміненою вчителем. Програми надають право вчителю творчо підходити до реалізації їх змісту.
|