ОРІЄНТОВНІ
РОЗДІЛИ ПОРТФОЛІО ПЕДАГОГА
Розділ 1.
Загальні відомості про вчителя (професійне резюме)
Цей розділ
містить матеріали, що відображають досягнення педагога: прізвище, ім'я, по
батькові, рік народження; освіта (що й коли закінчив, отримана спеціальність і
кваліфікація за дипломом); трудовий і педагогічний стаж роботи в певному
закладі освіти; підвищення кваліфікації (назва організації, де пройшов курси,
рік, місяць, проблематика курсів); копії документів, що підтверджують наявність
учених і почесних звань та ступенів; урядові нагороди, грамоти, листи подяки;
дипломи різних конкурсів; інші документи на розсуд педагога, який атестується.
Цей розділ дозволяє робити висновки про процес індивідуального розвитку
педагога.
Розділ 2.
Результати педагогічної діяльності
Цей розділ
містить матеріали про результати освоєння освітніх програм і сформованості ключових
компетентностей із навчального предмета, який викладає педагог; порівняльний
аналіз діяльності педагогічного працівника в між атестаційний період на
підставі контрольних зрізів та відкритих занять, участі вихованців у
олімпіадах, конкурсах; результати проміжної й підсумкової атестації учнів або
студентів; відомості про наявність медалістів; відомості про проходження курсів
за фахом тощо. Матеріали цього розділу мають відображати динаміку результатів
педагогічної діяльності педагогів за певний період.
Розділ 3.
Науково-методична діяльність
Цей роз діл
містить методичні матеріали, що свідчать про рівень професійної майстерності
педагога:
• обґрунтування вибору освітньої
програми та комплекту навчально-методичної літератури;
• обґрунтування вибору використання
освітніх технологій;
• обґрунтування застосування у своїй
практиці педагогічної діагностики для оцінювання освітніх результатів;
• використання
інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі, технологій
навчання дітей із проблемами розвитку тощо;
• робота в методичному об'єднанні,
співробітництво з районним методичним центром, ВНЗ та іншими установами;
• участь у професійних і творчих
педагогічних конкурсах;
• участь у методичних і предметних
тижнях;
• організація та проведення семінарів,
круглих столів, майстер-класів тощо;
• проведення наукових досліджень;
• розроблення авторських програм;
• написання кандидатської
дисертації;
• підготовка творчого звіту,
реферату, доповіді, статті;
• інші документи.
Розділ 4.
Позаурочна та виховна діяльність педагога
Розділ містить
такі документи: список творчих робіт, рефератів, навчально-дослідницьких робіт,
проектів, виконаних учнями; список переможців олімпіад, конкурсів, змагань,
інтелектуальних марафонів; сценарії позакласних заходів, фотографії та
відеокасети із записами проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, КВК,
брейн-ринги тощо); програми роботи гуртків і факультативів.
Розділ 5.
Навчально-матеріальна база
Цей розділ
містить:
• витяг із паспорта навчального
кабінету (за його наявності);
• список навчально-методичної та
іншої довідкової літератури;
• список наочного приладдя (макети,
таблиці, схеми, ілюстрації, портрети тощо);
• перелік наявних технічних засобів
навчання;
• перелік комп'ютерів і комп'ютерних
засобів навчання (програми віртуального експерименту, контролю знань,
мультимедійні підручники тощо);
• аудіо- і відеообладнання;
• перелік дидактичного матеріалу,
збірників завдань, вправ, прикладів рефератів і творів тощо;
• матеріали для вимірювання якості
освіти учнів;
• інші документи за бажанням
учителя.