Інтерактивні технології навчання можна класифікувати за формами навчання (моделями),у яких вони реалізуються.
Кооперативне навчання - це модель організації навчання у малих групах учнів, об'єднаних спільною навчальною метою.
До кооперативних технологій належать:
Робота в парах („Обличчям до обличчя", „Один - удвох - усі разом", "Думати, працювати в парі, обмінюватися думками").
Ротаційні (змінювані) трійки.
Два-чотири-усі разом.
Карусель.
Робота в малих групах.
Акваріум.
Фронтальне навчання - до цієї групи відносяться інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну роботу всього класу: Обговорення проблеми в загальному колі.
Мікрофон.
Незакінчені речення.
Мозковий штурм.
Навчаючи - вчуся („Кожен навчає кожного", „Броунівській рух"). Ажурна пилка („Мозаїка","Джиг - со").
Аналіз ситуації („Кейс - метод").
Дерево рішень.
Навчання у грі - побудова навчального процесу, шляхом включення учня до гри (передусім ігрове моделювання явищ, що вивчаються):
Імітації („Симуляційні ігри", „Симуляції")
Спрощене судове слухання.
Громадські слухання.
Розігрування ситуації за ролями („"Рольова гра", „Програвання сценки", „Драматизація")
До технологій навчання в дискусії належать:
Метод ПРЕС.
Займи позицію.
Зміни позицію.
Безперервна шкала думок („Континуум", „Нескінченний ланцюжок") Дискусія.
Оцінювальна дискусія.
Дебати.
|