Зміни.
7 клас. Розділ 1. «Вступ». Вилучено такі питання: «Спостереження, експеримент. Зв'язок фізики з іншими науками. Молекули. Атоми. Електрони. Йони. Властивості тіл. Засоби вимірювання. Точність вимірювання. Історичний характер фізичного знання. Внесок українських учених у розвиток і становлення фізики.» У демонстраціях вилучено «Міри та прилади».
Розділ 2. «Механічний рух» додано поняття «Частота коливань». У демонстраціях вилучено «Спідометр».
Розділі 3. «Взаємодія тіл. Сила» уточнено назву лабораторної роботи
№ 6. «Вимірювання маси тіл».
Розділ 4. «Механічна робота та енергія» уточнено уміння застосовувати формули потенціальної енергії - тіла, піднятого над поверхнею Землі, та деформованого тіла.
7 клас
(70 годин, 2 години на тиждень, 4 години — резервний час)
№
|
Зміст навчального матеріалу.
|
Дата
|
Розділ 1.ФІЗИКА ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ.(9 год)
|
1/1
|
Вступ. Фізика як навчальний предмет у школі. Фізичний кабінет та його обладнання. Правила безпеки у фізичному кабінеті
|
|
2/2
|
Фізика як фундаментальна наука про природу. Фізичні тіла й фізичні явища. Речовина і поле.
|
|
3/3
|
Фізичні величини. Вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин.
|
|
4/4
|
БЖД. Лабораторна робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу.
|
|
5/5
|
Основні положення атомно-молекулярного вчення. Початкові відомості про будову атома.
|
|
6/6
|
БЖД. Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів.
|
|
7/7
|
БЖД. Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами.
|
|
8/8
|
Тематичне оцінювання №1. Контрольна робота №1.
|
|
9/9
|
Захист навчальних проектів.
|
|
Розділ 2. МЕХАНІЧНИЙ РУХ (19 год)
|
10/1
|
Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку.
|
|
11/2
|
Матеріальна точка. Траєкторія.
|
|
12/3
|
Шлях. Переміщення.
|
|
13/4
|
Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху.
|
|
14/5
|
Розв’язування задач. Швидкість
|
|
15/6
|
Графіки рівномірного прямолінійного руху.
|
|
16/7
|
Розв’язування задач. Графічні задачі.
|
|
17/8
|
Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху.
|
|
18/9
|
Розв’язування задач. Середня швидкість.
|
|
19/10
|
Урок систематизації знань.
|
|
20/11
|
Тематичне оцінювання №2. Самостійна робота.
|
|
21/12
|
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання.
|
|
22/13
|
Розв’язування задач.
|
|
23/14
|
БЖД. Лабораторна робота № 4. Визначення періоду обертання тіла.
|
|
24/15
|
Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники.
|
|
25/16
|
БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника.
|
|
26/17
|
Розв’язування задач. Рух по колу. Коливальний рух.
|
|
27/18
|
Тематичне оцінювання №3. Контрольна робота №2.
|
|
28/19
|
Захист навчальних проектів.
|
|
Розділ 3. ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ. СИЛА (26 год)
|
29/1
|
Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла.
|
|
30/2
|
БЖД. Лабораторна робота № 6. Вимірювання маси тіл.
|
|
31/3
|
Густина речовини.
|
|
32/4
|
БЖД. Лабораторна робота №7. Визначення густини речовини (твердих тіл, рідин)
|
|
|
|
|
|
|