Картка 1.
1. Велосипедист проїхав перші 0,5 км за 100 с, а наступні 0,6 км за 2,5 хв. Визначити швидкість велосипедиста на окремих ділянках і середню швидкість за весь час руху.
2. Побудувати графік руху автомобіля, що рухається з постійною швидкістю 50 м/с, в початковий момент часу знаходиться на відстані 100 м від поста ДАІ.
3. Маятник здійснює 24 коливання за 30 с. Чому дорівнює період і частота його коливань?
________________________________________________________________
Картка 2.
1. Пішохід за перші 20 с пройшов 30 м, а за наступні 15 с – 25 м. Як рухався пішохід – рівномірно чи нерівномірно? Визначити його середню швидкість за весь час руху.
2. Знайти графік руху автобуса, що рухається з сталою швидкістю 40 м/с. В початковий момент часу автобус знаходиться в 150 м від світлофора.
3. Хвиля з частотою коливань 165 Гц поширюється в середовищі з швидкістю 330 м/с. Чому дорівнює довжина хвилі?
________________________________________________________________
Картка 3.
1. Мотоцикліст за 5 хв проїхав 3 км, а за наступні 10 хв – 9 км. Визначити середню швидкість за весь час руху.
2. Автомобіль рухається з швидкістю 60 м/с. В початковий момент часу знаходиться в 100 м від поста ДАІ. Побудувати графік руху.
3. Розрахувати період і частоту коливань вантажу масою 100 г, підвішеного на пружині жорсткістю 0,01 Н/м.
________________________________________________________________
Картка 4.
1. Пішохід за перші 20 с пройшов 30 м, а за наступні 40 с – 58 м, і за останні 30 с – 45 м. Визначити швидкість його руху на кожній ділянці шляху і середню швидкість.
2. Побудувати графік руху автомобіля, що рухається з постійною швидкістю 35 м/с, в початковий момент часу знаходиться на відстані 50 м від поста ДАІ.
3. Уздовж пружного шнуру поширюється хвиля зі швидкістю 20 м/с, період коливань точок шнура 0,5 с. Знайти довжину хвилі.