Понеділок, 20.11.2017, 14:36Приветствую Вас Гость | RSS
ФІЗИКА В ШКОЛІ
Меню сайта
Категорії розділу
КАБІНЕТ ФІЗИКИ [20]
Календарне планування [9]
ЗАДАЧІ [48]
Статті та новини [164]
Нормативно-правова база [7]
ДПА [3]
ЗНО [1]
НЕ ПОСПІШАЙ
РОЗРАХУНКИ
Статистика
Счетчик тИЦ и PR
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ПОГОДА

Каталог статей


Главная » Статьи » Статті та новини

Семінар – один із засобів підвищення кваліфікації?

Працюючи в школі, мені неодноразово доводилося відвідувати семінари в інших навчальних закладах. Для молодого спеціаліста, який щойно влаштувався в школу, цей засіб для першого, другого разу буде досить цікавим та інформативним. Але врешті решт це набридає і хочеться відмітити, що йде час та нічого не змінюється! Приймаюча сторона проводить один або два відкритих уроки, виховний захід, а потім обговорення чи дискусія, щодо побаченого. Звичайно критикувати або висловлювати зауваження не годиться, бо тебе запросили, напоїли, накормили і взагалі будеш розумним занадто – наступний семінар відбудеться у вашому навчальному закладі.

З однієї сторони семінар проводиться учителем для успішного підвищення своєї категорії, а з іншої – це «повинність», яку необхідно пройти, бо все одно раз на п’ять років атестація.

Іноді складається враження, що семінар проводиться для «галочки». Трапляється, що деякі методисти оцінюють семінар за тим як пригощали. Жодного разу мені не довелося побачити як методист проводить відкритий урок чи захід.

В основному функції методиста зводяться до організації семінару, повідомлення та роз’яснення інформації, що стосується певних аспектів навчального процесу. Хоча в наш час технологій, достатньої кількості освітніх сайтів ця інформація вже є не новою для учасників навчального процесу.

Для багатьох учителів семінар, на жаль, вже не несе інформаційного навантаження. Для когось – це можливість відпочити від власних уроків, для інших – побачити та поспілкуватися з друзями-колегами.

У деяких закладах, може і в більшості, проїзд не компенсується, заміна уроків відбувається не належним чином (заміняє не спеціаліст, проводиться інший урок) або ж взагалі відсутня (учні відпускаються з останніх уроків). А що робить, якщо семінар проводиться у сільській місцевості і до місця призначення 10-15 км та необхідно їхати, використовуючи пересадки з одного на інший автобус. Подолавши всі перешкоди учитель стає не здатним сприймати інформацію.

Тому повстає питання чи є користь від семінару?

На мою думку семінар є застарілим засобом та за своїм змістом нагадує Радянський Союз. Хотілося, щоб функція методиста не зводилась тільки до організації семінарів. Непогано було, щоб кожний методист мав власний сайт. Багато хто заперечить мені, посилаючись на те, що кожний відділ освіти має сайт, на якому є вся інформація. Але це є не досить зручним, бо для пошуку необхідної інформації витрачається певний час.

Методист власний сайт може наповнювати різноманітною інформацією: відео фрагментів уроків, експериментів, спостережень, лабораторних робіт, презентації до уроків, методичні рекомендації, щодо викладання предмету, зміни в законодавстві, тощо. Це дасть змогу перетворитися на реального помічника для вчителя.

Настав час, коли форму і змістовне наповнення семінару необхідно винести на громадське обговорення усіх учасників…

Автор побажав залишитися невідомим.

Якщо у Вас є цікавий матеріали чи думки, які б хотіли розмістити на цьому сайті, звертайтеся до адміністратора: UAR125@ukr.net

Категория: Статті та новини | Добавил: UAR125 (21.05.2017)
Просмотров: 86 | Теги: кваліфікації?, Семінар, підвищення, із, Один, засобів | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поділитися
РЕКЛАМА TAK.RU
Друзі сайта
  • Біологія для школи
  • Заработок в интернете
  • ИКОНЫ БИСЕРОМ
  • osvitabuk.at.ua
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • КАЛЕНДАР
    Календар України. Українське ділове мовлення
    Пошук
    %