Середа, 08.05.2024, 14:55Приветствую Вас Гость | RSS
ФІЗИКА В ШКОЛІ
Меню сайта
Категорії розділу
КАБІНЕТ ФІЗИКИ [20]
Календарне планування [9]
ЗАДАЧІ [48]
Статті та новини [221]
Нормативно-правова база [11]
ДПА [3]
ЗНО [1]

Каталог статей


Главная » Статьи » Статті та новини

Критерії оцінювання рівня вмінь використовувати теоретичні знання для розв'язування задач

Критерії оцінювання рівня вмінь використовувати теоретичні знання

для розв'язування задач

Визначальним показником для оцінювання вміння розв'язувати задачі є їх складність. Складність завдання залежить від: 1)  кількості правильних, послідовних, логічних кроків та операцій, здійснюваних учнем.

Такими кроками можна вважати вміння (здатність):

·                   усвідомити умову задачі;

·                   записати умову задачі у скороченому вигляді;

·                   зробити схему або рисунок (за потреби);

·                   виявити, яких даних не вистачає в умові задачі, та знайти їх у таблицях чи довідниках;

·                   виразити необхідні величини в одиницях СІ;

·                   скласти (у простих випадках — обрати) формулу для знаходження шуканої величини;

·                   виконати математичні дії й операції;

·                   здійснити обчислення числових значень невідомих величин;

·                   аналізувати і будувати графіки;

·                   користуватися методом розмірностей для перевірки правильності виведеної формули;

·                   оцінити одержаний результат та його реальність, раціональність обраного способу розв'язування;

2)  типу завдання (з одної теми або з різних тем (комбінованого), типового (за алгоритмом) або нестандартного).

Чим складнішим є завдання, з яким впорався учень, тим вищим балом оцінюється його досягнення.

Оцінюючи за 12-бальною шкалою вміння учнів виконувати завдання, доцільно користуватися характеристиками рівнів навчальних досягнень учнів, поданими нижче.

Початковий рівень (1-3 бали)

Учень уміє розрізняти фізичні величини, одиниці вимірювання з даної теми, розв'язувати задачі за допомогою вчителя лише на відтворення основних формул; виконувати найпростіші математичні дії.

Середній рівень (4-6 балів)

Учень розв'язує типові задачі та виконує вправи на одну-дві дії (за зразком), може обґрунтувати деякі логічні кроки за допомогою вчителя

Достатній рівень (7-9 балів)

Учень самостійно розв'язує типові задачі й виконує вправи з одної теми, обґрунто­вуючи обраний спосіб розв'язання.

Високий рівень (10-12 балів)

Учень самостійно розв'язує комбіновані типові задачі стандартним або оригінальним способом, розв'язує нестандартні задачі.


Категория: Статті та новини | Добавил: UAR125 (19.02.2012)
Просмотров: 841 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поділитися
Друзі сайта
  • Біологія для школи
  • Заработок в интернете
  • ИКОНЫ БИСЕРОМ
  • osvitabuk.at.ua
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • КАЛЕНДАР
    Календар України. Українське ділове мовлення
    Пошук
    %